Re: Pamięci DDR 266 czy 333 ?

Autor: tom (tom_at_kuzniki.isp.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 09:44:28 MET DST

> Jak kupić - o co pytać sprzedawcę aby kupić
> porządne DDR333. Wiem, że jest jakiś parametr
> który ma istotny wpływ na czy są "szybkie"
> Sprawa jest dla mnie pilna, proszę o odpowiedź.

o nic nie pytac, no poza cena, szansa dostania pamieci 266 gdzie producent
gwarantuje CL2 jest znikoma w zwyklych
sklepach ze sprzetem (chyba, ze tu we Wroclawiu jestesmy zacofani) , inna
sprawa ze wiekszosci pamieci nieoficjalne
i bez problemu chodzi na takich ustwieniach,
a juz dostanie pamieci 333 na CL2 jest kompletnie niemozliwe, kupuj
najzwyklejsze noname'owe pamieci,
odpusc sobie firmowe, doplacisz +30% do ceny zwyklych i zupelnie nic nie
zyskasz

tom