Problemy ze zrzucaniem filmów z kamery !

Autor: ONYX (cory_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 09:34:39 MET DST

Sory, że znowu wałkuje ten sam temat, ale mam z tym poważny problem.
Kontroler FireWire poprawnie zainstalowany, podłączam kamere pokazuje mi się
ona w systemie, odłaczam - znika, niby wszystko OK. W programie dostarczonym
przez producenta kamery "Pixela" jest info "camcoder not found". W
programie dostarczonym przez producenta 1394 (FW) "VisualStudio" to samo -
nie widzi kamery. Co jest grane ? System to Windows Me.

--
  ***Pozdrawiam***
ONYX     KRAKOOF