Czy to zasilacz?

Autor: Pawel Nowak (53281_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 09:10:11 MET DST

Witam,

Podchodze wczoraj do kompa, zeby sobie filmik puscic, nachylam sie, az tu
nagle...komp mi sie wylaczyl. Pol biedy gdyby dalo sie go wlaczyc. Tymczasem
kazdorazowe przycisniecie przycisku POWER powoduje jedynie lekkie drgniecie
wentylatora w zasilaczu, zapierdzenie w glosnikach i momentalne wylaczenie
kompa.
Mam zasilacz ATX i plyte ESCK7VZA (czy jakos tak:)).
Sprawdzilem sama plyte (bez proca, pamieci, itp) w zestawianiu z
zasilaczem - etz sie nie wlacza!
Pomyslalem sobie, ze to pewnie zasilacz. Da sie to jakos sprawdzic, bez
koniecznosci podlaczania go do plyty glownej? Co zewrzec z czym, zeby
zastartowal? Bo jesli na sucho tez mi nie wstanie, to bede mial praktycznie
pewnosc, ze mam isc zasilacz kupowac.

Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc.
Z gory tez za nia dziekuje.

Pozdrawiam,
PN