ECS K7VTA3B on & off - problem

Autor: sokolowski_at_ibprs.pl
Data: Tue 24 Sep 2002 - 08:58:00 MET DST

Witam!

Z gory dziekujac za porady na grupie "co wybrac" wlasnie zlozylem kompa. Moja
konfiguracja to plyta ECSK7VTA3B (VIA KT333, DDR, ATA133), Athlon1800XP, DDR
256MB-333, GF4MX420 tv-out DDR64MB (Gainward), dysk Caviar (80GB-8MBcache).
Zainstalowalem XP i wszystko (wiele godzin odtwarzania DVD, DivX, 3DMark)
chodzi ok. Nie za kazdym razem ale mam problemy z wlaczeniem komputera. Po
nacisnieciu Power nie zapala się dioda zasilania i nie załącza sie grafika. Po
kolejnym z rzedu wlaczeniu i wylaczeniu Power komp uruchamia sie normalnie.
Czasem wystarczy wcisniecie Reaset. Ten problem nie wystepuje za kazdym razem.
Drugi problem mam przy wylaczniu. Win XP po zamknieciu wylacza komputer "do
zera" (wszystko gasnie i slychac, ze staja wentylatory), po czym za niecala
sekunde komputer uruchamia sie ponownie.
Moze w obu przypadkach wystarczy cos zmienic w ustawieniach Windowsa lub BIOSU
(w przypadku wlaczania kompa wyglada to troche tak jak bylby w
stanie "uspienia"). Wiem, ze problem moze tkwic rowniez w zasilaczu.
Zapomnialem dodac, ze przy "gniazdach" pamieci znajduje sie (jedyna na tej
plycie) dioda, ktora swieci sie na czerwono - czy to ok?
Prosze rowniez o podanie optymalnych (nie chce podkrecac kompa - chce aby
chodzil wydajnie i stabilnie) znaczacych ustawien BIOSU (w tym opcji
zasilania).
Dzieki za odpowiedzi :)
Pozdrawiam,
Sokolek