Re: Athlon 1700+ XP i oprogramowanie

Autor: mike (michalek1309_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 08:11:13 MET DST

Użytkownik "Noemi Kowalczyk" <noemi.kowalczyk_at_skrzynka.pl> napisał w
wiadomości news:amovbb$8tb$1_at_news.tpi.pl...
> Czy zdarzyłoWam się, żeby jakieś programy na tym procesorze nie chodziły
> (słyszałam takie opinie),
> i że bezpieczniej kupić Intel PIV.
>
> Pozdr.
> Noemi

podejrzewam że to juz było nie raz i zawsze kończy się burzą ale OK
ja mam kompa od ho ho i zawsze używam amd i nigdy nie miałem problemów ale
no właśnie ale wszystko zależy od zamiłowań do marki, upodobań i testów
procka a co do kompatybilności oprogramowania z prockiem ja wiem nie miałem
z tym problemów