Re: Prośba o inentyfikacje komponentów - pline

Autor: Tomasz_Sz (tomek_sz'remove_it'_at_interia.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 21:43:01 MET DST

"Albert" <guzal_at_go2.pl> dnia 23 wrz 2002 napisał:

>Spokojnie - wyczytałem na stronie producenta że powinien być w windzie, a do
>kompa zabieram się jutro - nie stoi u mnie tylko u właścicielki.

Aha, teraz rozumiem :-)
Rzeczywiscie Win98 moze miec swoj sterownik do tej karty,
czyli rozpozna Ci ja i zainstaluje, ale nie sadze zeby byl
on rewelacyjny (kiepski, okrojony, brak dodatkowych mozliwosci
konfiguracyjnych karty - jesli takowe istnieja, itd itp czyli
tak jak to z reguly bywalo w Win9x przy ichnich sterach),
wiec najlepiej zapodac ten oryginalny od ATI.
Proponuje poprobowac z roznymi wersjami sterownikow, a na pewno
ktorys bedzie dobrze hulal.

--
Z pozdrowieniami,