Bady na dysku w laptopie

Autor: Jerry (jerry_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 21:54:50 MET DST

Witam

Na twardzielu (4 GB) w laptopie mam bady i to tak zaawansowane ze podczas
sprawdzania scandiskiem po 1,5 godziny sprawdzil tylko poczatek dysku (w
pasku postepu bylo tylko 0%) i juz znalazl 12 uszkodzenych sektorow, dalej
juz nie czekalem bo by pewnie zeszlo ze dwa dni.
Probowalem uzyc disk menagera do IBM i robilem tam jakis test oraz
formatowanie niskiego poziomu i podczas tego wyskauje komnikat z jakim
numerem bledu (formatowania nie konczy).

Po wykonaniu normalnego formatowania udalo mi sie zainstalowac winde, ale
juz podczas pierwszego uruchomineia komp nie wstal, blad odczytu z dysku
Jest na to jeszcze jakis ratunek, czy dysk do kosz i kupic nowy?

Pozdrawiam
Jerry