Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 21:01:50 MET DST

Dnia 23 wrz 2002, Krzysiek <silverman_at_go2.pl> zapodal(a):

> No i? Czego ma to dowiesc? Bo IMO _nic_ nie dowodzi. Zreszta
> "Codegenowcy" zachowuja sie jak ECSsiarze :/

NIczego poza tym, ze za 120 zl tez mozna kupic dobra obudowe. Dobra to
znaczy taka ktora spelnia pokladane w niej oczekiwania. A jak zachowuja
sie ECSiarze?

> Tzn?

Cytat:

> zeby miec zasilacz ze stabilnymi napieciami, zeby nie
> spalil mi nagle calego kompa z powodu swojego widzi mi sie, zeby meic
> cicha bude z blachami o normalnej grubosci, a nie brzeczaca puszke od
> konserw. Rozumiesz?

moim zdaniem troszke przesadzony.

> NIe przypominam sobie, zebym cokolwiek ludziom wmawial tymbardziej,
> ze im zasilacz napewno wybuchnie.

NIezauwazyles usmieszka na koncu:) Zreszta ktos juz pisal, ze Codegeny
wybuchaja. A tam byla liczba mnoga bo nie chodzilo mi wylacznie o ciebie.

Pozdrawiam Shrek.