Re: "moc"

Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 20:54:36 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 23 Sep 2002 10:08:55 -0500, doszła do
mnie wiadomość od "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>, w której czytam:

>Według Ciebie, według mnie - nie ma.
>Ja bowiem używam listew zabezpieczających które kosztując kilkanaście
>dolarów zabezpieczają mnie przed uderzeniami energii z sieci zasilającej
>rzędu 1/2 kJ do wszystkich urządzeń jakie do takiej listwy podłączę i
>uważam to za mądrzejsze postępowanie niż postawienie pieniędzy na ochronę
>tylko jednostki centralnej i pozostawienie resztę na pastwę elektrowni
>czy warunków atmosferycznych.

Listwa zasilająca nie zabezpieczy przed błędami konstrukcyjnymi i
niedoróbami w zasilaczach (częste w zasilaczach "firmowych inaczej").

--
#PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#