Re: UNREAL 2003 - kiszkowato chodzi?

Autor: Marcin G (marci_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 20:49:18 MET DST


Użytkownik "Friend" <universum_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:amngm8$ou3$1_at_news2.tpi.pl...
> Wczoraj zainstalowalem nowa gierke Unreal Tournament 2003, mam Celerona
> 1300MHz i grafike MX400 i stwierdzam ze prawie nie da sie grac. Tryb
grafiki
> 800x600, detale prawie na minimum a tu na niektorych planszach tak na oko
> 5-10 klatek /sekunde co jest grane???
> Dotego 384MB RAM to za malo....
>
> PS.Dzisiaj sie wkurzylem i poszedlem kupic GF4 Ti4200 64MB
> Gra chodzi plynnie (czasami sie przycina ale to z powodu malej ilosci
ramu)
> Wynik 3dMark2001SE przed wymiana samej grafiki 2740 a po wymianie 7518.
> =przyspieszenie 170%
>

Duron 750_at_900 192 MB RAMu GF2MX200 przycina mi się nawet w 640x480 16bit min
detali :-)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:33:44 MET DST