Co się dzieje? (dziwne zachowanie kompa)

Autor: Yachuu (elroid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 20:37:49 MET DST

Mam taki problem:
Skombinowałem sobie dysk. Stary, bo tylko 1,3 GB. Sprawdziłem go - nie
ma wirusów, ani badów. zformatowałem i wsio.
Dysk to model Maxtor 71336A, a podłaczony jest jako secondary master
na jednej taśmie z CD-Romem LG-52x. (mają ten sam system czyli PIO-4)
A na drugiej tasmie mam tylko mój głowny dysk, też Maxtor 8,4 GB.
Zaobserwowałem, że po wybraniu w Windowsie "Uruchom ponownie" oraz po
wyjściu z biosu komputer nie uruchamia się tylko stoi. (świeci się
dioda od dysku twardego - ale tak jest zawsze oraz nie ma sygnału z
karty graficznej) Dopiero po ręcznym zresetowaniu komp rusza
normalnie.
Po odłączeniu taśmy (zasilanie podłączone- dysk sie testuje tylko) od
tego dysku (1.3GB) wszystko wraca do normy.
Nie wiem gdzie tkwi tego przyczyna.
Czy ktoś mógłby to wyjaśnić?
Proszę o pomoc

Yachuu