promlem z ramem (stary typ)

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 19:50:21 MET DST

Witam !
Mam dwie koœci pamięci DIMM. Jedna to na 100 % 64 mb a druga to podobno 32
mb. Sęk w tym że jesli wloze to 32 to pojazuje sie 16 mb, a jesli wloze obie
to wyskakuje mi 130 mb ramu.
Ta 32 mb to podobno 66 mhz . Jak to sprawdzić ???? Wydawało mi się że
komputer , który właœnie składam do kupy ma pamięci na 66 mhz ale nie jestem
pewien czy nie na 100.

(Jest to amd k-6 2 266 mhz, płyta 5mvp3 , chpiset via apollo mvp3 .

Pomóżcie mi proszę bo już sam nie wiem co robić . !

A może to kwetia niezgodnoœci zasilania tych pamięci ???

Istnieje także prawdopodobieństow że kupiłem na Allegro walniętš pamięć ,
ale w to raczej wštpię ( pewny sprzedawca i pamięć firmowo zapakowana)

Pozdrawiam Wszystkich
peligroso