Odp: pamieci

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 19:14:15 MET DST

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amma1p$frn$1_at_news2.tpi.pl...

> zelezy generalnie do jakiej plyty ?? i to która kosc pojdzie na CAS 2 ??
> bo skoro plyta nie obsługuje albo obsługuje (a wtedy tylko w trybie
> asynchronicznym do pracesora) ale bez znacznego wzrostu wydajnosci to
lepiej
> kupis te kosci które będą chodzily na CAS 2 w trybie 266

obecnie posiadam esc k7vta3v3 ,ale przymierzam sie w najblizszym czasie
przesiac na jakas lepsza plyte. Moze slotek sl-75drv5 albo soltek sl-75FRV.
Ta ostatnia jest na kt400 i agp x8. Nie wiem czy warto w nia wpakowac te
niecale 100 zl wiecej.

--
pozdrawiam
markx