Prośba o inentyfikacje komponentów - pline

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 17:39:53 MET DST

Witam, dostałem dziś kompa do zrobienia (Windows 95 padł) - niestety był on
tak zrąbany że nawet nie uruchamial się windows.
No więc wziołem się za instalacje (win98 SE) ale teraz mam kópot bo nie moge
zidentyfikować grafiki ani dzwięku.
Sprzęt to jakaś firmówka Simensa Classic cośtam.
Procek to Celeorn 333, pyłta intelowska dysk Maxtor 3,2 (a ja myślełem że
nie było takich Maxiów - ale mniejsza z tym)

Chodzi o karte grafiki - zintegrowana ATI tyle wyczytałem z układu scalonego
dokładniej:
ATI 264VT4
215VT4 UA13
B3M15

czy ktoś ma pojęcia co to jest, wiadomo że Ati pytanie tylko czy istnieją
jakieś uniwersalne stery do tego.

teraz dzwięk PCI
na scalaku jest napisasne
E3DC

HRTF AUDIO
M7C9B -O37D

i znowu poporzednie pytanie.

Pposze o możliwą identyfikacje, ale jeśłiby ktoś podał mi link do strony ze
staremi do tego to byłoby jeszcze lepiej.

Pozdrawiam