Re: Gigabyte 7VRXP i bios F10

Autor: Adam (adx_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 17:23:12 MET DST

> ja mam tą płytę z biosem f7 rev 2.0, przedtem miałem rev.1.1
aktualizowałem
> bios do najnowszego i zarówno w pierwszym jak i drugim przypadku nie było
> problemu z dzwiękiem (sb1024 i Audigy)
> Zobacz czy masz wyłączone wszyskie opcje karty dzwiękowej w biosie jak
masz
> muze na pci moze w tym tkwi przyczyna pisków
>
> pozdro
> Piotrek

Czy "rev 2.0" dotyczy wersji setup-u? W wersji biosu którą ja mam jest
1.24k.
Jakie opcje dotyczące kary muzycznej można jeszcze wyłączyć w biosie oprócz
wyłączenia "onboard soun chip"?

Zastanwiam się jeszcze nad jednym: o ile pamiętam katy typu Live mają
dodatkowo przydzielony kanał DMA - może to też ma jakieś znaczenie.

Świat nie kończy się na płytach Gigabyte, ale może warto sprawę wyjaśnić do
końca...
Z góry dzięki za wszelki uwagi.
Pozdrawiam