Re: GigaByte VRX a VRXP a moze co innego ?

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 16:18:41 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> No to teraz mi namieszales :) Te kiedys chcialbym kupic kolejny dysk ale
> odleeegla przyszlosc. Tylko neci mnie ten LAN i dzwiek no i jakas taka
> obawa, zebym, znajac moje szczescie nie mial jakichs problemow z VRX. A
> kupuje plyte wlasnie, zeby odpoczac od zwisow k7s5a.

hm.. daleki jestem od tego aby dzialac zgodnie ze zasada "jezeli to kupilem
to musi byc najlepsze". Choc na pewno w przypadku tej plyty gigabyte jest
bliskie najlepszemu - szybkosc stabilnosc i mozliwosci rozbudowy ogromne a
cenia w sumie smieszna. Jednak gdy za miesiac dwa bede kupal trzeci dysk to
na pewno skorzystal bym z RAID-a bo wygodnie i daje niesamowitego kopa w
wydajnosci (dysku). Tak wiec teraz chyba bym kupil wersje full wypas ->
vrxp.

pelny opis vrxp jest na
http://www.tomshardware.pl/mainboard/02q2/020509/kt333-18.html

--