Jak podlaczyc do Notebooka - TV Sony!

Autor: Piotr F. vel PIT (piotrflo_at_hot.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 16:13:29 MET DST

Pytanie jak w temacie.
Toshiba S1800-911 - taki model notebook-a

Podlaczam do wyjscia TV-out (czincz) w Toshibie - EURO jest w TV. Mam
przejsciowke, kabel sprawdzony bo na moim komputerze desktopowym dziala
pieknie. Grafika w notebooku jakis Trident. Modelu nie pamietam w kazdym
razie jakis 16 Mb. (malo troche ja wiem) ale nie problem w tym. NIc sie nie
dzieje. nawet malego znaczka ze widzi cokolwiek z kompa.
System Win 2000.
Ma moze ktos ajkis pomysl gdzie mzoe byc przyczyna.
Dzis bede probowal ze swiezymi drv do karty. Tamte byly jakies z poczatku
2001.

--
Pozdrawiam
Piotr F. vel PIT