IRDA - co źle robię?

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 15:07:31 MET DST

Mam płytę Asus Via-K266A, do niej iPanel deLuxe.
Chciałbym uzyskać połączenie z telefonem via IRDA - i nie wiem jak. Wstyd, ale
co robić...
W managerze urządzeń mam "urządzenia portu podczerwieni" i pod tym "wbudowane
urządzenie portu podczerwieni nr 2". Wszystko niby OK, ale program do
komunikacji z telefonem krzyczy, że "no device found" i "can't open COM port".
Może ktoś mi doradzić, co robić?
T.