Re: chaintech apogee 7VJL

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 14:52:07 MET DST

> Czy wie ktoś coś na temat tej plyty, oprocz tego, co jest na
> www.chaintech.pl i tescie w PCWK? Spodobala mi sie ta plytka i chcialbym
sie
> czegos wiecej dowiedziec i ew. gdzie moge ja kupic, bo na stronie
> dystrybutora (www.jamicon.com.pl) nic o plytach nie ma...

Heh, pytałem to o taką 3 miechy temu, zero odzewu ;))
Ale kumpel handluje z jamicon'em, opchnął i trochę i klienci są zadowoleni
:). Z tego co mi mówił to płyta overclocerska, pierwszy porządny Chaintech
od dłuższego czasu. On w każdym razie poleca. Ja nie mogę bo nie mam. Jak
chciałem ją kupić, to nie było, a teraz już nie chcę ;)))
pozdro...
sprocket