Re: Rozbudowa cd.

Autor: Tomasz Janowski (tomek_at_femur.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 13:11:59 MET DST

----- Original Message -----
From: "Bossk" <dooku_at_wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Saturday, September 21, 2002 9:44 PM
Subject: Rozbudowa cd.

> No i 2 - Czy "Red Storm" spotykany na plytach
> Solteka to bezuzyteczny bajer czy rzeczywiscie
> cos daje? Innymi slowy - zalaczyc czy nie? ;-)

Nie bardzo wiem czy wiesz do czego to służy....
Jeśli to włączysz (w biosie) będzie podnosił częstotliwość o 1MHz i testował
stabilność płyty
i tak przez chwile u mnie doszło do 113 (magistrala ustawiona na 100) i
zresetował komputer
następnie ustawił magistralę 110 czyli zdjął 3 MHz i teraz komputer chodzi
na magistrali 110
czyli o 10% wydajniejsza maszyna ....
I nie musisz się martwić o stabilność ...(przynajmniej u mnie tak jest).
Prawdopodobnie możesz podkręcić
bardziej... ale jeśli cenisz sobie stabilność właśnie to myślę że to dobre
rozwiązanie.
czasami jak zmienisz jakąś płytkę tak że przestawi przerwania to wyłącza
podkręcenie... musisz przetestować
od nowa nową konfiguracje...

Tomek