Re: HP845C - napełnianie kolorowej głowicy

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 12:14:06 MET DST

> Czy ktoś kiedyś próbował napełniać kolorową głowicę w HP845C?
> Chciałem się dowiedzieć czy to ma sens i jeśli już, to jakim zestawem.
Tak. Wielokrotnie. Kup sobie zestaw od kogoś kto to robił. Najlepiej poproś
żeby ci pokazał jak to zrobić. JEśli nie ma takiej możliwości, to dowiedz
się jak głęboko wbić igły. To chyba najważniejsze. JA to robiłem pierwszy
raz w życiu-bez instrukcji-operacja się udała, ale po jakimś czasie
wystąpiło coś jakby pomieszanie kolorów. Wystarczyło dmuchnąć strzykawką do
otworów wlewowych, i wróciło do normy. Są też wieksze tendencje do
zasychania, ale jak robisz 1 wydruk ana tydzień to wszystko jest OK
ToMAsz