Re: teac CD-540E

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 08:55:00 MET DST

Uzytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci
> czesc;
>
> sklepowa, czyt: komputronikowa cena tego modelu to 200PLN;

Slusznie bo to dobry sprzet i do tego bardzo cichy.

> zas Allegrowa cena to okolo 100PLN;
>
> jaka jest szansa biorac pod uwage padliwosc marki teac, ze allegrowy

PADLIWOSC ??? |Skad to wytrzasnales przez 2 lata widzialem 2-3 wywalone
nagrywarki Teac. To jest bardzo niezawodny sprzet. IMHO najlepszy CD-ROM na
rynku

> naped trafi sie o gorszych parametrach, bo np. pracowal w warsztacie
> ciecia drewna i sie zakurzyl nieco :>

Ryzyko zawsze jak kupujesz uzywany... dotyczy to kazdego sprzetu. Jak sie
bojisz to kup nowy - a skad miala by sie brac tak niska cena 100 zl

> ku mojemu zaskoczeniu naped ten ma inna stylistyke niz cdrw tej samej
> firmy, a jako pedant lubie jak wszystkie napedy wygladaja tak samo;

Widac ze nie wiele Teaców widziales w zyciu. Nagrywarki przychodza w dwóch
wersjach z Nadrukiem i bez. Te bez nadruku sa ludzaco podobne do CD-ROM-ów
(maja tyko dwie diody.

> to moze kupic od razu druga nagrywarke teac, zamiast napedu?

EEE ale pomysl ciekawy. Moze z tego mala smazalnia wyjdzie :))