Napełniacze głowic w drukarkach i "stacje"

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 23:29:53 MET DST

Istnieją zestawy do napełniania kartridży w drukarkach atramentowych (mówię
o HP) z tzw. "stacją" do której wkłada się kartridż przed napełnieniem i
niby ułatwia to całą robotę.
Nigdy czegoś takiego nie widziałem i chciałem zapytać jakie to ma zalety w
porównaniu do zwykłych zestawów lub całkiem "domowego" napełniania głowicy
strzykawką?
Czy warto płacić więcej i kupić taką stację?