Re: 17" czy 19" za max 1300PLN?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 01:43:38 MET DST

Friend wrote:
> Im wiekszy monitor tym dalej musisz od niego siedziec inaczej oczy cie beda
> bolec jeszcze bardziej .
Ehm, czy to przypadkiem nie dotyczy tylko telewizorów, które pracują w
stałej rozdzielczości i odświeżaniu? Miałem okazję kilka dni się
pobawić na 19"(z tych tańszych), co prawda niedługo ale siedząc w tej
samej odległości co przy mojej 14" nie zauważyłem negatywnych
objawów(w 1280*1024).

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)