Re: Kto zrywal radiator z Herculesa?

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 22:05:53 MET DST

On Sun, 22 Sep 2002 20:57:30 +0200, "TJD" <tjd[nospam]@klub.chip.pl>
wrote:

>Czy ta metoda zadziała z Super Glue?

Raczej nie, jakby dzialala to po jednej zimie wszystkie polaczenia
klejone po prostu by sie rozpadly :o)

Kleje termoprzewodzace maja to do siebie ze staja sie kruche w niskich
temperaturach a bardzo wytrzymale w wysokich. Ale nie wiem czy
wszystkie. W kazdym razie radiator na Arctic Alumina ze swojego
starego GF2MX zerwalem dzisiaj po zamrozeniu bez problemu.

Dziekuje wszystkim za sugestie, jutro zrywam oryginalny radiator z
Herculesa 8500. Pochwale sie wynikiem. Mam nadzieje ze pojdzie bez
problemu.

Pozdrawiam

oVo