LG Flatron F700B

Autor: Adam Samborski (samuraj_at_2com.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 20:47:53 MET DST

Witam.
Właśnie zamieniłem CTX VL700 na LG Flatron-a F700B

I jak się tak na niego patrzę to mam wrażenie, ze cały odraz jest
wklęśnięty, rogi prawidłowe, ale górna i dolna linia schodzi do środka.

Jak przykładam ciemną kartkę do ekranu to szczególnie jest to widoczne.

Czy to moje odczucia po 10 latach pracy na wypukłym??

Czy tez da się to jakoś poprzestawiać??
Bo wrażenie jest dziwne !!

Tak czy siak jutro podejdę do sklepu i zobaczę na innych monitorach
monitorach taj serii.