tania drukarka atramentowa...

Autor: Danonwoj (danonwoj_at_konto.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 20:22:53 MET DST

WITAM!

    Mam dylemat następujący: stoję przed kupnem drukarki atramentowej do 300
zł (no, mogę wydać ciup więcej,ale w drodze naprawdę wyjątku). Widziałem
testy w PC WORLD-ie i ENTERze ,ale znajduje tam dane sprzeczne. Np. co do
eksploatacji drukarki Canon S300. Jedno czasopismo jest zdania, że
eksploatacja jest tak droga,iż zasługuje na minus, drugie czasopismo,że
koszty użytkowania są w miarę tanie. MAm mętlik w głowie, a nie zaprzecze,iż
S300 wchodzi w rachubę...
    A użytkownik przyszłej drukarki mało drukuje (na potrzeby domowe
głównie), głównie w czerni, nie liczy zbytnio mi się czas druku ( 1
stronaszybciej w tą czy w tamtą nie ma dla mnie znaczenia), głównie chodzi
mi o jakość wykonanie i żeby koszt druku jednej strony był jak najtańszy,
ale zarazem,żeby jakość druku nie odstawała zbytnio od droższych drukarek.
Chodzi mi także o koszty. Czy teraz wszystkie drukarki mają łącze USB. Tu
mam problem,gdyż nie mam takowego łącza,i muszę dodać do kosztu kupna
drukarki, także specjalną kartę do płyty głównej,aby wszystko chodziło. Czy
są jeszcze do kupienia dobre drukarki pod LPT???
Dziękuję z góry za odpowiedzi.
Będę wdzięczny.
pozdrawiam,
<WOJTEK>