Re: dysk - piszczy

Autor: xxxoxxx (dagres_at_interia.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 17:54:09 MET DST

Myślę, że nie uda się go uratować, ale...
Miałam kiedyś ten sam, identyczny problem.
Konsultowałam wtedy problem z kilkoma
informatykami - odpowiedź była jednoznaczna -
dysk padł. Było to jakies 2 lata temu.
Ale... włożyłam go do wolniejszego komputera -
P133 zamiast Celeron 300, 16MB zamiast 64MB,
no i do tej pory na tym starszym komputerze dysk działa !
Próbowałam potem znowu do Celerona,
ale żadnych zmian, znowu "piszczał".
Tak więc jesli nie masz innego kompa, a tym samym możliwości podmianki,
wydaje mi się, że musisz kupić
nowy dysk :-(

No ale może ktoś z grup ma jakieś inne doświadczenia ?

Pozdrawiam !