POMOCY: maszyna mi sie sama rebootuje (win2k + sp2, athlon xp 1700+)

Autor: namedynski_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 22 Sep 2002 - 16:58:12 MET DST

Witam,

Od jakiegos czasu mam problem ze sprzetem - do tej pory nie bylo to jakos
strasznie uciezliwe ale sam fakt ze sie dzieje jest bardzo niepokojacy.

Otoz moj komputer ni mniej ni wiecej tylko sam sie resetuje (rebootuje.. ale
efekt jest taki jak nacisniecie przycisku reset, pozniej wszystko normalnie sie
laduje i jest ok..)! Czasami nie wystepuje to przez kilka dni a czasami dzieje
sie kilka razy w ciagu godziny. Poza tym nie ma zadnych objawow awarii.

Sprzet ktory posiadam to:
Win2k + SP2
plyta Soltek SL-75DRV4 (VIA KT266A + VT8233A)
pamiec Kingston ValueRAM 256mb
Athlon XP 1700+
grafika to jakis GeForce 2 (pelna wersja, nie mx, firma chyba prolink)
te podzespoly moze nie sa rewelacyjne ale z drugiej stronu nie sa tez jakims
kompletnym badziewiem (chyba).

co o tym sadzicie? co moze byc przyczyna? dodam ze caly sprzet podpiety jest do
listwy zasilajacej a nie zdarzaja sie u nas jakies problemy z dostawa energii.
mam dziwne wrazenie ze to jakis problem OS'a, jak sprawdzalem temperature
podzespolow to wszystkie sa mocno cieple ale nie gorace (nie ma to jak byc
dokladnym..) Procek ma prawidlowe chlodzenie (wielki radiator + wiatrak).
troche zaczyna mnie ta sytuacja dobijac a problem wystepuje dosyc losowo i nie
ma zadnych dodatkowych objawow (nic sie nie wiesza, etc.)

Pozdrawiam,
Jan Namedynski