Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 16:34:04 MET DST

On Sat, 14 Sep 2002 16:06:10 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

MSPANC :-)

>-- trzeszczacy Live!
Chyba ci cos w glowie trzeszczy. :-P

>-- niedzialajacy Matrox G100 (w ogole brak odzewu ze strony karty),
>-- niedziajacy Intel i740 (tak, wiem, ze to bylo wredne ;)),
Ktos te karty jeszcze pamieta? :-)

>-- sieciowka AMD z serii 79x970 -- maksymalny transfer w porywach do
> 15KB/s,
Tego nie wiedzialem.

>-- sieciowka Intela z serii serwerowych 8255 (modelu nie pamietam, ale
> moge sprawdzic) -- za ChRL nie dalo sie uruchomic karty pod OpenBSD,
> pod Windows jakos dzialala, ale kulawo,
Niech bedzie.

>-- notorycznie znikajaca w czasie grania kierownica podpieta do USB (Grand
> Prix Legends i Rally Trophy pod W2K, kolko Guillemot FF),
Cosik zalewasz. Zarowno w GPL jak i Rally trophy to kolko spisuje sie
znakomicie. Nic nie znika. Ja rozumiem, ze nie potrafisz sie zmiescic
w Parabollice, ale nie zwalaj winy na komputer :-P

>-- niedzialajace dwa z modulow pamieci DDR. No-name zreszta,
Heh. Waga tego argumentu mnie po prostu przytloczyla. :-)

>plytach z KT266A (na Mercurym jeszcze z 50 innych, ale tego nie biore pod
>uwage), na Epoxie z AMD761 nie dzialo sie doslownie nic, z tego, co wyzej
>poza niedzialajacym i740. Wniosek prosty? :)
Jasne I740 to zawsze byl kosmiczny wynalazek. :-)

>Juz nie dziaduje i nie wzdycha. Przesiadl sie na i845E. Nie zaluje, bo
>nieopatrznie nieco wczesniej zamienil Epoxa na AMD761 na Epoxa na
>KT266A... :>
A ja kiedys chcialem kupic Abita na AMD...... A kupilem Asusa na
KT133A - to byl kompromis miedzy wydajnoscia a funkcjonalnoscia
(chodzilo mi o dodakowy IDE ktorego w tej cenie nie bylo w Abicie).
Musze przyznac, ze ten Asus na tragicznym VIA ani razu nie sprawil mi
nisepodzianki.

Pozdrawiam
GLide