Do uzytkownikow monitora Samsung 17" 757DFX

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 15:53:13 MET DST

Witam
2 dni siedze i nie wiem ... jaki monitor mam wybrac nie mam mozliwosci
pochodzenia sobie takze po sklepach i poogladania np w Media Markt a u nas
w miescie sa coprawda sklepiki ale nic na miejscu... Opieram sie tylko na
testach i to nie na tych najnowszych po raz kolejny zmienilem monitor w
mojej konfiguracji tym razem na Samsung 17" 757DFX (do 1000zł) chciałbym
zapytac użytkowników tego modelu o subiektywna opinie czy jest OK ? Czy oczy
nie bolały mnie po kilku godzinach pracy jaki to kineskop ten DynaFlat czy
nie jest to czasami jakas kula zaslonieta płaskš przedniš warstwš na
wierzchu (wklesly moze byc , byleby nie byl wypukły:) czy ten kineskop z
757dfx jest podobny do kineskopu np z : LG 775ft Flatron ? czy lepszy -
gorszy ? Bo w Lg mialem okazje zobaczyc... Wyczytalem ze kolorki, mora ,
zbieznosc sa OK jednak chcialbym uslyszec opinie samych uzytkownikow czy sa
zadowoleni.

Tx za odp.
Pozdr
Piotrek