Re: Zasilacz!??!

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 14:22:37 MET DST

Jankes wrote:
> Witam!
>
> Posiadam zasilacz firmy Switching Power
Switching Power Supply to tlumaczac na nasz jezyk... Zasilacz, czyli
pisales ze posiadasz zasilacz firmy zasilacz... Ale przechodzac juz do
rzeczy: sadzac po oznaczeniu posiadasz zasilacz POWMAN/LeadMan.

> model LP-6100b!!
Czyli slabszy niz 300W

LP-6100C = 300W
LP-6100D = 400W
LP-6100E = 500W
http://www.asound.net

> Po pierwsze mam pytanie czy moze wiecie cos na temat tej firmy! Robi
> dobre Zasilacze??
Sam zaryzykowalem i zmieniam swoj LP-6100D = 400W, mam podstawy
sadzic na podstawie tego co znalazlem w sieci ze jedne z lepszych, choc od
nich pare jeszcze firm lepszych jest. Parametry maja dobre choc(podobno)
zdarzaja sie obsuwy z kontrola jakosci. Za pare dni przekonam sie o tym na
wlasnej skorze.

> Po drugie czy wytrzyma on podlaczenie jeszcze nagrywarki Teaca albo
> innej!!

> PS. Jak podlacze jeszcze jeden dysk Seagate 17Gb to nic sie nie
> dzieje!!!

Moze uciagnie, bo to nie sa zle zasilacze... ale glowy za to nie dam,
masz ponizej 300W do dyspozycji.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and