Re: Skaner mustek 1200CS be@rpaw

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 13:58:39 MET DST

> czy ktoś z grupowiczów posiada takie urządznie? chciałem się dowiedzieć
czy
> one wszystkie maja takie problemy z odwzorowaniem kolorów czy tylko mój
jest
> trefny?

nie mam go na szczescie...;)
ale przed zakupem skanera szukalem troche opinii po necie i stwierdzilem, ze
nie warto pchac sie w ten model
negatywne opinie dotyczyly m.in twojego problemu
ten skaner ladniej wyglada niz skanuje - taki byl moj koncowy wniosek o tym
urzadzeniu...niestety...a mialem na niego chrapke (dobra cena)
pzdr
 dipper