Re: Obraz HDD

Autor: MichalZ (michalz_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 14:01:43 MET DST

> Wiesz, ze bedziesz zlodziejem?
>
>OOO dzięki, a tak na marginesie program który chcę "skopiować" jest
programem z pracy.Słuzy do konfiguracji pewnych urządzeń, problem w tym że
urządzenia te nie są już produkowane i nie ma możliwości uzyskania
dodatkowego klucza zabezpieczającego od producenta( na dyskietce) i jaka
kolwiek awaria laptopa to tragedia. Tak więc zrobił bym kopię
bezpieczeństwa, pozatym pobawiłbym się programem troszkę w domu, więc może
napiszesz coś mądrzejszego:)
Pozdrawiam