jakie chlodzenie

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 12:17:16 MET DST

W najblizszym czasie mam zamiar zmienic sprzet na athlon xp 1700. Czy ktos
moze mi polecic jakies dobre chlodzenie do tego procka? Moje kryterium
doboru :
W miare tani :)
Zeby ow cooler posiadal jakis zapas wydajnosciowy ,tak ze jak kiedys zmienie
na powiedzmy 1900 to tez sobie poradzi.
Cichy!!
Dodam jeszcze ,ze obudowa prawdopodobnie nie bedzie miala zakreconych bokow
i brak bedzie 2 zaslepek z przodu :) Tak mam przy obecnym kompie i jezeli
otwarcie bokow poprawi cyrkulacje powietrza to juz tak zostanie:)

--
pozdrawiam
markx