Re: Pamieci Kingston do BXa ?

Autor: maf (maf_at_ists.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 10:19:39 MET DST

On Sat, 21 Sep 2002 16:17:28 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>Bo tyle wystarczy, to jest FAQ.

>Ma sie duzo, wystarczy troche pomyslec, a nie czekac na gotowe:
>"musisz poszukać, modułów o organizacji 16x128bit"
>Czyli analogicznie 8x128bit dla kosci 128MB

Teraz ma, ale dla kogos kto zna dobrze problem i potrafi jednoznacznie
powiazac pewne fakty (informacje). Tylko wtedy nie musi on o nic pytac.
Ja akurat w miare niezle znam sie na sprzecie, ale akurat tego nie
skojarzylem.
A moze lista nie jest dla osob ktorzy srednio znaja sie na sprzecie, tylko
dla takich co wszystko "maja w malym palcu"? (sic! pytanie retoryczne).
Przy odpowiadaniu terz trzeba myslec!
W kazdym razie teraz juz chyba wszystko wiem (Kingstony maja organizacje
16x128 mimo ze sa jednostronne - tak?) i dzieki.

maf