cdrom Creative

Autor: fidelio (bandit1_at_obywatel.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 09:59:47 MET DST

2-ch moich kolesi ma cdrom Creative 52x i u każdego po około pół roku
użytkowania wystąpiła taka sama usterka.
Po włożeniu płyty słychać kilkakrotne stuknięcie i napęd nie startuje.
Rozebrałem jeden napęd, ale wszystko z mechaniką wydawało się być w
porządku. Więc złożyłem do kupy i DZIAŁA!
Drugiego napędu nie rozbierałem, bo ma plombe.
Czy ktoś wie co może być przyczyną tej usterki? Bo ja wciąż nie wiem czemu
"sam się naprawił"?