Re: GigaByte VRX a VRXP a moze co innego ?

Autor: Heartshade... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 02:29:36 MET DST

Użytkownik "abs"
> Czy to prawda, ze plyty GigaByte'a VRX i VRXP oprocz dodatkow takich jak
> raid, lan, dzwiek roznia sie jeszcze tym, ze VRX to taki odpad, robiony z
> gorszych komponentow i moga byc z nim problemy ?

Guzik prawda! Temu kto ci tak powiedzial powiedz ze jest idiota...

>Zastanawiam sie nad tymi
> dwoma plytami i w sumie gdyby nie takie zaslyszane pogloski, to bralbym
> VRX, bo z dodatkow na VRXP i tak raczej korzystac nie bede...

Wlasnie plyta jesna od drugiej rozni sie dodatkami - po co gigabyte mialoby
robic gorsza i lepsza plyte? robia tansza bez dodatkow i drozsza z
dodatkami...

> A moze w ogole wybrac jakas inne plyte do Athlona XP 1600+, 256 MB RAM DDD
> 2600 ? Tylko te prawie 500 zl to totalny max, najlepiej jakby byla w cenie
> VRX.

Bierz tego gigabyta
>Glownym kryterium niech bedzie stabilnosc, przesiadam sie z K7S5A,
> ktorego zwisow, resetow i innych takich jazzow mam juz serdecznie dosc,
> chce miec wreszcie stabilny i niezawodny sprzet.

To tylko ten gigabyte, ewentualnie soltek,epox, moze MSI i shuttle, JA radze
ci omijaj wszelakiej masci Asusy i abity...
Potega tych firm dawno sie zakonczyla

Heartshade / XPLOD labs
xpl00d_at_sympatico.ca