AC97 Audio...

Autor: Daniel Magalski (danxplus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 00:53:47 MET DST

Witajcie.

 Jestem (nie)szczesliwym posiadaczem plyty KOB KT266A FDSX z wbudowana na
niej dzwiekowa AC97. Probowalem ja parokrotnie zainstalowac z dolaczonej
plyty CD, jak i rowniez ze sterownikow z internetu ze strony producenta
plyty (www.kobian.com) lecz bezskutecznie. Przy instalacji pod W98se
prosi mnie o plik cmuda.cat, ktory to ma sie niby znajdowac w archiwum
precopy1.cab na plycie instalacyjnej windy. Niestety, nie ma go ani ma
plycie windy, ani ze sterownikami. Za to jest plik o tej samej nazwie
tylko w innym katalogu na CD dolaczonym do plyty glownej (inna karta
muzyczna), lecz sprzet zostaje zainst. z bledem (wykrzyknij w systemie)

Jesli ktos w jakis sposob potrafi obejsc ten prob, prosze o wskazowki...

Spokojnej nocy zycze...

--
Pozdrawiam, Daniel Magalski