Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 23:07:23 MET DST

j23 do pl.comp.pecet napisał(a):

> Podłączyłem - Athlon XP 2000+, karta GF4 TI4200, dysk 80GB Seagate Barracuda
> IV, DDR 512MB, DVD LG x16, CDRW LG 32/10/40 to było jakieś trzy tygodnie
> temu i do tej pory działa stabilnie, ale może jeszcze się rozmysli...

ja tam osobiście to lubię takie zasilacze, to jest po rpsotu świetna
zabawa dla domorosłych elektroników :^) mój jest już całkowicie modowany
:^)

btw: coś podobnego utrzymywał bez żadnych problemów enlight 250W.

> Żeby nie było watpliwości obudowa jedna z najtanszych - Codegen

moja to chiński KME, wypychany w miejscach rezonansu watą, zasilacz
rozbebeszony na górze, bo czasem mu (g)luty puszczają i trzeba lutować
po ludzku :^)

> P.S. Zdziwiony? - to wyjasniam trzeba zadbać o dobry wentylator (ale to nie
> oznacza
> drogi)

głupoty waśc gadasz, trzeba mieć dobrze kondziory w środku (warto
zapakować większe niz fabryka dała :P ), a ciepło to żaden problem, mój
już pięknie działa po likwidacji wszelakich możliwych zimnych lutów,
wlutowaniu nowego KA7805, dwóch kondziorów 200V, bodajże 500uF (jest
ciemno i nie widzę ;^) ) na miejsce dwóch padniętych 330uF. i to bez
wiatraków (stąd głupoty waść smolisz). ogólnie nie mam ani jednego
wiatraka :^)

a tak wogóle to super zasilacz. teraz planuję mu dołożyć jakieś
bezpieczniki... ;^)

> i dobrze zmontowac komputer, a nie na zasadzie - przykreciłem
> wszystkie
> srubki - to ok ma działać.

a co? powinien potrzebować dodatkowych zabiegów? składania dziewic w
ofierze?

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|