Re: Rozbudowa cd.

Autor: Adam (adx_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:29:36 MET DST

Witam.
Też chcę przejść z karty dzwiękowej zintegrowanej na kartę PCI. Pomimo tego,
że mam nową płytę Gigabyte 7VRXP, to nie jestem zadowolny z jakości dźwięku
generowanego przez układ Creative CT5880. Zanim się wyda parę złotych trzeba
się przekonać, że nie na darmo. Mam dostęp do kart Creative PCI 128 i
zrobiłem testy. I tu pojawiły się problemy. O ile jakość dzwięku znacznie
się polepszyła, to pojawił się nowy problem - trzaski w głośnikach.
Zmieniałem sloty, sterowniki i nic.
Może ma ktoś doświadczenie jak sobie z tym poradzić (może z SB Live nie
bedzie problemu?)? Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
Adam

P.S. W nawiązaniu do poniższego listu: może warto najpierw sprawdzić jak
zadziała nowa karta...