Jakie atramenty polecicie do HP?

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 20:17:39 MET DST

Do tej pory moją starą drukarkę HP napełniałem zwykłym Pelikanem i nieźle
się spisywał.
Sprawiłem sobie ostatnio nową HP845C i na początek nie chciałbym lać
Pelikana ale kupić jakiś specjalny atrament. Co możecie polecić? Zależy mi,
aby nie zasychało i dało się jak najwięcej razy napełnić.
Czy ktoś napełniał kolorowy wkład i może się podzielić wrażeniami?