troche OT ale nie wiem gdzie pytać

Autor: MaliN (malinow_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 19:59:45 MET DST

Witam,
miałem otwarty plik word'owski, i zacząłem grzebać w komputerze
żeby się TYLKO upewnić czy tasiemka od CD-ROMu jest podłączona.

Chyba nie łączyła, bo jak ją ruszyłem system (Win2k) wyrzucił błąd.
Mogłem zrobić tylko restart.

Później pliku na którym pracowałem nie dało już się otworzyć.
Word "mówi" że ścieżka dostępu od pliku jest nieprawidłowa,
gdziekolwiek by on był.

Jestem bardzo zdesperowany. To był JEDYNY plik z moją pracą dyplomową.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie jak go można otworzyć.

Malin