Magic/Super Bright???

Autor: Sebastian T. Tkocz (bat_at_gazeta.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 18:55:20 MET DST

Hey,

przymierzam się do zakupu monitora 19", już prawie wybrałem, ale zastanawiam
się czy nowe monitory z kineskopami o podwyższonej jasności są warte
czekania
i dodatkowych pieniędzy.

Przyznaję, popełniłem błąd, nie zobaczyłem efektu na iiYamie VM Pro 454 -
obraz
był na tyle (jak dla mnie) nieostry, że od razu zrezygnowałem.

Są jeszcze NEC'i FE991SB, ale tylko 96kHz, 208MHz :o( - pracowałby
maksymalnie
wyżyłowany na 1200x1024_at_85 ...

Samsung też najlepszą 19" jaką ma z MagicBright ma 96kHz, 250MHz
(za to 0.2mm(H)) - SyncMaster 957MB - i na dodatek chyba jej jeszcze w
polsce nie
ma (www.samsung.pl pokazuje tylko 17" MagicBright'y)

Nie wiem co tam SONY, ale 3k+ to pewnie będzie kosztowało ;O)

Obecnym moim faworytem jest Samsung 959NF - 110kHz, 290MHz, 0.24mm. Idę
oglądać w poniedziałek sztukę. (może zobaczę jeszcze NEC'a 991SB...)

Jest jeszcze do kupienia CTX PR960F za 1900zł - ale to po pierwsze dość
wiekowa
konstrukcja, a podrugie 'podejrzanie' tania sztuka...

No i co? HELP!

Nie gram (bardzo ;-) dużo, ale oglądam dużo DVD. Poza tym tylko
programowanie...
(jak to mawia mój kolega xterm'a z vi'em można trzymać tam gdzie ostrość
najlepsza :O)

Ktoś ma doświadzenia z tego typu monitorami? Widział jak wygląda
gra/dvd/divx na tej
'wysokiej' jasności???

Sebastian