Re: Cechy DOBREGO zasilacza?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 16:53:56 MET DST

> wlasnie taki mam
> jest najglosniejszym elementem mojego komputera

- to moze masz chlodzenie wodne z cicha pompa Eheim'a i bez wentylatorow na
chlodnicy - wtedy ten zasialcz faktycznie bedzie najglosniejszy - tzn ja do
swojego musze przystawiac ucho zebym slyszal ze chodzi wentylatorek
- moze masz walniety wentylator

jaki masz dokladnie model - bo jam mam takie cus na naklejce znamionowej
EN-8301734
MODEL: HPC-300-202
SN: ... co za duzo to niezdrowo ;-)

wiatrak obraca sie standardowo z predkoscia okolo 1600rpm i... cisza jak
makiem zasial :-)

pozdrawiam