Odświeżanie monitora

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl.nojunk)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 12:47:18 MET DST

Witam,

Dziś postanowiłem trochę poeksperymentować, gdyż wpadł mi w ręce program
NVRefreshTool (przedtem używałem innego tego typu, który wszystko ustalał
automatycznie). Zaskoczyła mnie jedna rzecz - monitor nie odmówił współpracy
w rozdzielczości 1280x960_at_100Hz. Przy niewiele większej rozdzielczości
(1280x1024) wyciąga już tylko 85Hz, tak też jest napisane w instrukcji. Czy
skoro w tej niższej pracuje w 100Hz to nic mu się nie stanie? Próbowałem
znaleźć jakieś maksymalne odświeżania dla tego monitora (ADI MicroScan 5GT),
ale bezowocnie. Pytanie podsumowujące: Czy jeśli monitor przy danej
rozdzielczośći i odświeżaniu nie wyłącza się, nie "ćwierka", nie pokazuje
dziwnych obrazów, to wszystko jest OK i można z takiej konfiguracji
korzystać?

Pozdrawiam,

--