Re: Cechy DOBREGO zasilacza?

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 12:33:56 MET DST

benek wrote:

> a ja na odwrot - HunKey toszke lepszy od Codegena
Kwestia gustu i doswiadczen. To moglo zalezec od dostawy.

> ogolnie z zasialczami HuntKey spotykamy sie w obudowach Modecom -
> tylko trzeba uwazac bo te obudowy za okolo 150zl maja w srodku nie
> HuntKey tylko DEC (jakosciowo ten sam chlam co Codegen vel Megabajt
> vel Rubikon - i chyba - vel Ropla)
Prawda, potwierdzam.

> a te drozsze po 250zl i wiecej maja juz HuntKey - tyle ze dokladajac z
> 50zl mozemy kupic obudowe Enlight z serii EN-723x z ichniejszym
> zasilaczem 300W
Swiete slowa

>(ktory jest o niebo lepszy od HuntKey ze nie wpomne tandecie wymienionej
> przeze mnie wyzej)
J.w. Pozostaje pod tym sie tylko podpisac... Ciekawe tylko czemu nasi
dystrybutorzy nie sciagaja obudow Enlight z zasilaczem 340W Enlighta
ktore kosztuja raptem okolo 5$ wiecej...

Ja zaryzykowalem i kupilem POWMAN'a 400W, ktory zbiera mieszane
recenzje, jednym dziala b. dobrze - innym tak sobie. "Wagowo" ma
parametry porownywalne z EnerMax'em, tabliczka zniamionowo tez
wyglada niezle... Za pare dni jak dojdzie przesylka sie przekonam...

> pozdrawiam
Wzajemnie

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and