Cechy DOBREGO zasilacza?

Autor: s _at_ p i e n s (_at_)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 11:36:20 MET DST

Witam!

Śledzę ostatnie wątki i chciałbym uporządkować moją wiedzę o zasilaczach.
Zależy mi bardzo na jakości, więc prosiłbym o poradę.

AFAIK powinien mieć zabezpieczenia przed przepięciami, podawać napięcie
bez zbędnych wahań. Jak tolerancja jest dopuszczalna? Czy np 3.21 na AGP
to ok, czy odchylenia mogą być jedynie +/- 0,2?

Jakie są pozostałe cechy na które należy zwrócić uwagę?
Zasilacze jakich producentów polecacie?

Dzięki z góry!

--
Eosphoros
"Nothing is more practical than a good theory"