Overclocking Celerona i DivX

Autor: Krzysztof M. (kirk_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 23:19:44 MET DST

Witam mam dwa pytania niejako połączone ze sobą.
Otóż moja luba ma kompa z procem Celeron 300A (Dokładnie przy starcie jest
napis: Celeron MMX 300A MHz, jakoś tak, kolejność wyrazów może być inna
:) ). I mam pytanie czy to jest ten słynny model procka, który można było
podkręcić do 450 MHz? Jeśli tak to jak najbezpieczniej to podkręcić czy
zwiększyć mnożnik czy częstotliwość?
A pytam o to dlatego, że mamy problemy z DivXem, flmy "jednoczęściowe (jeden
pliczek 700-Megabajtowyowy) chodzą dobrze, ale już te z większą
rozdzielczością (ok 600 na nie pamiętam ile) i dwuczęściowe już chodzą
gorzej, tj. obraz i dźwięk nie są zsychronizowane, a całość "chrupie" i nie
da się oglądać. Czy jest to wina zbyt wolnego procka? I czy można w jakiś
inny sposób poprawić płynność filmów. Dodam, że pamięci jest 128MB a karta
graf (chociaż nie sądzę, żeb y miała większy wpływ) to Geforce 2.
Z góry dzięki za odpowiedź.

--
Pozdrawiam
Krzysztof M. (Kshysheek)