Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 22:30:32 MET DST

-=MaGuArD=- wrote:

> No wiec przyszedl czas, kiedy przyznac sie musze do pomylki, po
> kilkudniowych kombinacjach, czytaniu literatury fachowej i eksperymentach na
> samym sprzecie udalo mi sie zlozyc dobrego, tabilnego AMDeka. Przynac musze
> (tu spogladam na wlasne buty ze wstydu) iz dziala on naprawde stabilnie i
> nie ma znim zadnych problemow (tydzien upartego testowania).
>
> Ja jak to ja jednak musze sie do czegos doczepic i mam do czego. Otoz ten
> Athlon okazal sie po zlozeniu drozszy niz podobny wydajnosciowo PIV. Mowiac
> wprost Intel + dobra plyta + wentylator + dobra obudowa jest tanszy niz
> [...]

No ja sie musze przyznac ze dwa lata temu bez specjalnego studiowania
zastosowalem prosta recepte - Duron + plyta msi + grafika MSI + pamiec(tak
zwykla ale ciut markowa)
Wiatrak kupilem duzy i przlaczylem na 5 V wiec wystarczyla zwykla obudowa..
Chodzi stabilnie jak skala - a niebieski ekranic to widzialem jednyni jak
konfigurowalem bios (ale kolor da sie zmienic ponoc...)
Nie kombinowalem - tyle ze ponizylem sie i zainstalowalem drivery do plyty
4in1......
Coz - uzwam , uzywam, uzywam... i tyle - wyszlo taniej i szybiciej niz intel
(przynajmniej jak wtedy liczylem...)
Duron robil na szynie 100 a celki na 66 wiec na starcie lezaly..
Z plusow to jest to ze moge teraz wsadzic nowy proc do starej plyty ja
zaktualizuje bios (choc pewnie bez tez..) Intel kilka razy zmienil gniazdo a
teraz to juz calkiem inne proce robi...(oczywiscie tez zmieniajac co raz ilosc
nozek ) I gdzie tu standart i perespektywicznosc plyty ? :)